Vi laver intelligent inddrivelse - maskiner og mennesker skal samarbejde

Hos Intellecto bruger vi principper kendt fra adfærdsdesign, store mængder data og moderne teknologi såsom machine learning og learning loops til at lave skræddersyede inkassoforløb, der er tilpasset den enkelte debitor. Det kalder vi for intelligent inddrivelse.

Udfordrer status quo - new normal

Intellecto Advokatanpartsselskab blev stiftet i 2016, men selvom vores navn er nyt, går vores erfaring med inkasso dog tilbage til 2000, da vi tidligere var en del af inkassoadvokatfirmaet Egeparken.

Vi startede Intellecto, fordi vi mente, at både advokat- og inkassobranchen var støvet og havde brug for at blive revolutioneret. Begge brancher er tynget af “sådan har vi altid gjort” mentaliteten, hvilket forhindrer innovation.

Alt for længe har advokater siddet uforstyrret på deres piedestal til urimeligt høje lønninger, mens inkassobranchen har bestået af en række langsommelige og manuelle processer som udelukkende er drevet af folks frygt.

Hos Intellecto vil vi lave digital transformation af inkassobranchen og udfordre “frygtens monopol”, mens vi lever op til de strikse advokatetiske regler.

Hos Intellecto har vi ved hjælp af moderne teknologi automatiseret de mange manuelle processer der indgår i et inkassoforløb og resultatet er følgende.

En mere effektiv proces
Hurtigere inddrivelse for vores kunder
Mindre menneske fejl

Inkasso er en vare, der skal sælges til debitor

Det er vores overbevisning, at tilgangen til inkasso skal vendes på hoved. Hos Intellecto mener vi, at inkasso er en vare, der skal sælges til debitor, nøjagtig ligesom det gøres med dagligdagsvarer.
Vi har taget en marketing tilgang til inkasso og mener, at effektiv inkasso kræver indsigt i og forståelse for debitors adfærd og beslutningsproces. Derfor benytter vi os af adfærdsdesign til at kortlægge det mest effektive inkassoforløb til den enkelte debitor.

Vi passer på jeres brand værdi

Det koster meget energi og mange penge at opbygge et godt brand, men der skal næsten ingenting til at ødelægge det igen. Derfor er det ikke kun vigtigt for os, at vi sikrer en hurtig og høj inddrivelse, vi skal også sikre en god kundeoplevelse for jeres kunder – der er ingen grund til at smække med døren.

Det er vores overbevisning, at debitorer går gennem mange livsperioder, og man ved aldrig, om de bliver gode kunder på et senere tidspunkt. Derfor er det i vores optik ikke helt irrelevant, hvordan vi behandler jeres kunder på vej ud.

Lad os håndtere jeres dårligere betalere, så I kan holde fokus på jeres kerneforretning og bruge jeres energi der, hvor I skaber mest værdi!